Ny søgning

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

En engageret medicotekniker til Bispebjerg Hospital

Har du en teknisk baggrund, og vil du gerne arbejde i et dynamisk felt mellem teknologi og det kliniske område? Så har vi en spændende stilling på Bispebjerg Hospital i sektionen Almen Medico, hvortil vi søger nye kollegaer, der er engagerede, dygtige og som brænder for at yde kliniknær service.

Center for IT og Medicoteknologi (CIMT) understøtter hospitalerne i Region Hovedstaden. Medico-enheden er ansvarlig for anskaffelse, vedligeholdelse og drift af medicoteknisk udstyr på samtlige af Regionens hospitaler.

Sektionen Almen Medicos overordnede formål er at 'sikre, at hospitalerne ikke går ned på udstyr', og vi indkøber, installerer, vedligeholder, reparerer, kvalitetssikrer og følger op på brugen af udstyret i tæt samarbejde med hospitalets brugere.

Vi arbejder med et bredt udsnit af medicoteknisk udstyr, ofte i tæt tilknytning til de kliniske afdelinger. Udstyret spænder fra operationsrobotter over hjerte-/lungemaskiner til sprøjte- og infusionspumper. Vores opgaver omfatter daglig drift og støtte til den kliniske virksomhed, men også aktiviteter i relation til Sundhedsplatformen, rådgivning til hospitaler og klinikker, flere større byggeprojekter samt større og mindre flytninger. Der kører derfor sideløbende også en række projekter, der bl.a. omfatter standardisering, effektivisering og udvikling af udvalgte områder og specialer.

Du kommer til at indgå i sektionen Almen Medico, som rummer medarbejdere på alle Region Hovedstadens hospitaler. Stillingens base er på Bispebjerg Hospital, men der vil også kunne forekomme tværgående opgaver på flere af regionens hospitaler. Opgaveløsningen vil ske i tæt samarbejde med medarbejdere og ledere i hele medico-enheden, de kliniske medarbejdere på hospitalerne og resten af CIMT.

Dine vigtigste arbejdsopgaver:

  • Planlagt vedligehold og service af medicoteknisk udstyr
  • Akut service
  • Serviceopgaver internt (fx reparation, forsendelser, lager, varebestilling etc.)
  • Kvalitetssikring (f.eks. mærkning/registrering, el-sikkerhedstestning, etc.)
  • Du vil desuden bidrage til:
  • Koordinere samarbejde og opgaver internt og eksternt
  • Medvirke til at servicemål og øvrige mål nås
  • Bidrage til god dialog med kliniske brugere og øvrige samarbejdspartnere.
Personlige egenskaber og kompetencer
Du kan have en baggrund som elektronikmekaniker eller anden relevant teknisk uddannelse, inden for fagområdet. Vigtigst er, at du er teknisk anlagt og har ønsket om at yde en god service sammen med dine engagerede kollegaer.

Vi ser gerne, at du:

  • Har flair for teknisk service
  • Er resultatorienteret og kan fokusere på det væsentlige
  • Er god til at kommunikere
  • Er ansvarsbevidst
  • Er struktureret og kvalitetsbevidst
  • Bidrager med godt humør
Vi tilbyder

  • et spændende og selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder indenfor den nyeste teknologi
  • oplæring på stedet
  • et miljø med positive og engagerede kolleger og klinisk personale
  • meningsfulde opgaver, som giver oplevelse af at gøre en forskel
  • et arbejde i et dynamisk og tværfagligt miljø med faglige udfordringer
  • relevant uddannelse/træning indenfor fagområdet
  • arbejde i et dynamisk felt mellem teknologi og det kliniske område
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Ednan Ramicic på telefon 2464 2146 eller e-mail ednan.ramicic@regionh.dk

Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med flekstid. Løn og ansættelsesforhold fastlægges efter overenskomstvilkår med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Der vil kunne forekomme overarbejde.

Ansøgningsprocedure
Vi ser frem til at høre fra dig, og vi vil gerne have din ansøgning senest d. 01.05.2025. Du må gerne sende din ansøgning snarest, da vi behandler indkomne ansøgninger løbende.




Arbejdstid: Dag




Ansøg her

Retur til søgning