Ny søgning

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

Kvalitets-specialist til Logistikafdeling ved Apoteket

Er du motiveret af at udvikle dine kompetencer inden for kvalitetsstyring? Og vil du have meningsfuld indflydelse på at sikre høje standarder inden for kvalitetsstyring og løbende udvikling af kvaliteten? Så er dette din mulighed.

Som kvalitetsspecialist i Logistik på Region Hovedstadens Apotek i Herlev, vil du sikre en høj kvalitet og kontinuerligt have fokus på kvalitetsstyring. Vi arbejder ud fra kvalitetsstandarden, GDP, som står for God Distributions Praksis.

Om jobbet
Dine hovedarbejdsområder vil inkludere:

  • Du er ansvarlig for det GDP-faglige område i Logistik enheden, inden for rammerne af Region Hovedstadens Apoteks kvalitetsstyringssystem, med reference til afdelingsledelsen i vores distributionsafdeling
  • Du er samarbejdspartner i det daglige arbejde mellem Logistik og Apotekets Kvalitetsafdeling (QA) og indgår tillige i Apotekets selvinspektionsgruppe
  • Som central person holder du fokus på efterlevelse af GDP-bekendtgørelsen, herunder sikring af vidensdeling f.eks. gennem undervisning
  • Du er sparringspartner og engageret projektdeltager/projektansvarlig f.eks. i forhold til anskaffelse og kvalificering af udstyr og lokaler
  • Du er ansvarlig for, at løbende forbedringer sker indenfor rammerne af vores kvalitetsnormer
  • Du udarbejder og vedligeholder relevante instrukser/SOP’er for området. Du vil også udarbejde afvigelser, ændringssager og kvalificeringsdokumenter (f.eks. URS, protokoller og rapporter)
Om dig
Vi søger en kollega, der har arbejdet med kvalitetssikring f.eks. i procesindustrien, fra fødevarefremstilling, laboratorievirksomhed eller andre områder, hvor grundig og sikker kvalitetsstyring er naturligt. Din uddannelsesmæssige baggrund kan f.eks. være som laborant, bioanalytiker eller en naturvidenskabelig uddannelse.

Det er ikke afgørende, at du har erfaring fra apotek eller den farmaceutiske industri, men såvel farmaceut- som farmakonombaggrund er selvfølgelig også relevant.

De specifikke færdigheder knyttet til GDP og drift af et sygehusapotek, vil være noget, du vil blive introduceret til i forbindelse med start i stillingen.

Du er fagligt bredt funderet, har et godt overblik og kan tænke i helheder, og du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt. Du har modet til at udfordre og udvikle ”sådan har vi altid gjort”, samtidig med, at du går i dialog med dine kolleger både på tværs af afdelinger og faggrænser.

Du færdes hjemmevant i lovgivning, risikovurdering, SOP’er og kan omsætte det til praktisk drift. Du har forståelse for, at kvalitet i meget høj grad skabes af mennesker, der via motivation og dialog udvikles. Din erfaring, modenhed og en stor portion menneskekundskab hjælper dig til at navigere i en mangfoldig organisation, hvor ikke alle er ens, men hvor målet er det samme.

Om os
Region Hovedstadens Apotek leverer lægemidler og serviceydelser til hospitaler og psykiatri i Region Hovedstaden, ligesom vi leverer til en række eksterne kunder og det grønlandske og færøske sundhedsvæsen. Der er ansat ca. 750 medarbejdere på Apoteket.

Vores Logistikafdeling er omdrejningspunktet for Apotekets varestrøm, hvor vi hver dag leverer mere end 18.000 pakninger med medicin. Vi modtager og indlagrer varer fra Apotekets leverandører, samt modtager bestillinger, plukker og pakker og forsender medicin til vores kunder. I Logistikafdelingen er vi 75 medarbejdere, og vi er et fagligt dygtigt team bestående af akademikere, farmaceuter, farmakonomer og portører. Vi går til opgaverne med et stort professionelt engagement, men sætter pris på en uformel omgangstone og godt humør.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads hvor der også er plads til at være menneske
  • 37 timers arbejdsuge med flekstidsordning og betalt frokostpause - desuden er der et velindrettet motionsrum samt en aktiv kunstforening.
  • Løn der modsvarer dine erfaringer og som i øvrigt står mål med stillingens krav
  • På Apoteket arbejder vi målrettet med Egetansvar. Det betyder, at både medarbejdere og ledere har et ansvar for, at hver dag bliver en god dag.
Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Nina Herskind på tlf. 44 57 77 80, afdelingsleder Tanja S. Andersen på tlf. 44 57 77 81 eller chef for Logistik, Viggo Nielsen på tlf. 4457 7770.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tillæg efter dine kvalifikationer.
Stillingen er en fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Ansættelse er 1. februar 2025 eller hurtigst muligt derefter.

Arbejdspladsen er på Marielundvej 25, 2730 Herlev.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest 10. december 2024. Samtaler afholdes løbende.

Du kan læse mere om Apoteket her.



Fuldtid


Ansøg her

Retur til søgning