Lægemiddelfaglig medarbejder med solide IT kompetencer og stor interesse i logistik og forretningsprocesser.
Har du lyst til at sætte dig selv og din faglighed i spil, når du, som vores nye forretningsspecialist, sammen med apotekets logistikteam sørger for at driften med køb og salg samt lagerhold af lægemidler til sygehusets afdelinger kører – både i praksis og i det tilhørende logistikstyringssystem Apovision?
Jobbet
Som vores nye forretnings- og systemspecialist bliver du en del af vores stærke logistikteam, som består af 2 farmakonomer og 1 farmaceut. Du bliver også en del af Apovision forvaltningsteamet i Region Syddanmark, som bl.a. består af lokale forretningsspecialister fra alle fire sygehusapoteker i regionen, den regionale systemforvalter, testkoordinator og QA.
For at være godt klædt på til rollen bliver du til en start trænet i at bruge systemet gennem logistikteamets mange forskellige opgaver. De daglige driftsopgaver udføres i et rul i teamet, men du vil efterhånden varetage flere og flere egne ansvarsområder som forretnings- og systemspecialist.
Det betyder i praksis at du efterhånden kender Apovision lidt bedre end andre, og at du derfor også arbejder mere systemteknisk, f.eks. når systemet gør knuder eller vi skal opdatere til nye versioner mm.
Dine ansvarsområder/arbejdsopgaver her bliver bl.a.:
Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Faglige kvalifikationer
Du er uddannet farmakonom eller farmaceut og har erfaring med logistikstyring.
Det er en fordel, men ikke en forudsætning at du:
Vi forventer, at du har en stor interesse for IT og logistikprocesser og har lysten og evnen til at sætte dig grundigt ind i apoteket som forretningsområde og er i stand til at anvende og forstå de indbyrdes sammenhænge mellem IT systemer og forretningsgangene. Du mestrer at forfølge strømmen af data, når du som en anden detektiv opklarer problemer eller fejl og forstår nødvendigheden af sporbarhed og dokumentation.
Det er naturligt for dig at arbejde selvstændigt, og du kan prioritere og planlægge/tilrettelægge dine opgaver og levere dem til tiden. Du trives med at være samarbejdspartner med alle lige fra brugere til specialister og du er en samarbejdspartner, man kan regne med.
Vi tilbyder dig
Du bliver en del af et mangfoldigt fællesskab, der arbejder sammen på tværs af forskellige fagligheder. Vi er ca. 68 ansatte, som er fordelt på afsnit i henholdsvis Kolding og Vejle. På afsnittet i Vejle ligger vores produktionsfunktion. Her producerer vi op i mod 22.000 kemokure og understøtter forskning gennem support til kliniske lægemiddelforsøg.
På afsnittet i Kolding er vi 26 ansatte i alle aldersgrupper og kerneområderne er indkøb, logistik samt klinisk farmaci. Vi omsætter og distribuerer lægemidler for mere end 550 millioner kroner om året.
Arbejdsmiljøet er selvstændigt og præget af stort engagement og kvalitetsbevidsthed. Vi bruger hinanden som sparringspartnere og sætter også pris på et godt grin.
Løn
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst og er omfattet af lokal løndannelse. Der vil således være mulighed for at forhandle kvalifikationsløn.
Arbejdssted
Du sidder fysisk placeret på Apoteket Sygehus Lillebælt i Kolding, men kan opleve mødeaktivitet på de andre sygehuse i regionen.
Ansættelse
Arbejdstiden er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med start fra 1. februar 2025.
Hvis du vil vide mere
Få mere at vide om stillingen hos sygehusapoteker Anita Duedahl på 23448278 eller funktionsleder Anne Kjølbye på 21 70 75 80.
Der er også mulighed for at komme forbi og møde os, så du kan få en fornemmelse af hvordan apoteket er som arbejdsplads. Ring gerne til Anne Kjølbye for at aftale tidspunkt til besøg.
Kan du se dig selv hos os?
Så send os din ansøgning, så vi har den senest den 1. december 2024.
Vi holder en kort 1. samtalerunde den 4. december og følger op med 2. samtalerunde den 6. december 2024.
Fuldtid
Ansøg her
Retur til søgning
Har du lyst til at sætte dig selv og din faglighed i spil, når du, som vores nye forretningsspecialist, sammen med apotekets logistikteam sørger for at driften med køb og salg samt lagerhold af lægemidler til sygehusets afdelinger kører – både i praksis og i det tilhørende logistikstyringssystem Apovision?
Jobbet
Som vores nye forretnings- og systemspecialist bliver du en del af vores stærke logistikteam, som består af 2 farmakonomer og 1 farmaceut. Du bliver også en del af Apovision forvaltningsteamet i Region Syddanmark, som bl.a. består af lokale forretningsspecialister fra alle fire sygehusapoteker i regionen, den regionale systemforvalter, testkoordinator og QA.
For at være godt klædt på til rollen bliver du til en start trænet i at bruge systemet gennem logistikteamets mange forskellige opgaver. De daglige driftsopgaver udføres i et rul i teamet, men du vil efterhånden varetage flere og flere egne ansvarsområder som forretnings- og systemspecialist.
Det betyder i praksis at du efterhånden kender Apovision lidt bedre end andre, og at du derfor også arbejder mere systemteknisk, f.eks. når systemet gør knuder eller vi skal opdatere til nye versioner mm.
Dine ansvarsområder/arbejdsopgaver her bliver bl.a.:
- At supportere apotekets brugere i dagligdagen, når der opstår problemer eller afvigelser/fejl (incident management). Du fejlsøger, fejlretter og melder ind til forvaltningsenheden.
- At forberede og udføre servicevinduer/systemopdateringer (change management) i et tæt samarbejde med forvaltningsteamet. Her udarbejder du/I bl.a. kravsspecifikationer, risikovurderinger, testplaner, testcases og dokumenterer alt, så systemet til enhver tid er i compliance.
Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Faglige kvalifikationer
Du er uddannet farmakonom eller farmaceut og har erfaring med logistikstyring.
Det er en fordel, men ikke en forudsætning at du:
- har erfaring med logistik via brug af ERP system (logistikstyringssystem), f.eks. Microsoft Dynamics NAV
- har kendskab til kvalitetsstyring, eksempelvis ITIL/GAMP/GxP
Vi forventer, at du har en stor interesse for IT og logistikprocesser og har lysten og evnen til at sætte dig grundigt ind i apoteket som forretningsområde og er i stand til at anvende og forstå de indbyrdes sammenhænge mellem IT systemer og forretningsgangene. Du mestrer at forfølge strømmen af data, når du som en anden detektiv opklarer problemer eller fejl og forstår nødvendigheden af sporbarhed og dokumentation.
Det er naturligt for dig at arbejde selvstændigt, og du kan prioritere og planlægge/tilrettelægge dine opgaver og levere dem til tiden. Du trives med at være samarbejdspartner med alle lige fra brugere til specialister og du er en samarbejdspartner, man kan regne med.
Vi tilbyder dig
- Et job, der rummer både fagligt komplicerede problemstillinger og rutineopgaver
- Et inspirerende samarbejde med kompetente kolleger
- Et introduktions- og oplæringsforløb, der gennem praktisk sidemandstræning sikrer dig oplæring i apotekets forskellige arbejdsgange og processer.
- Løbende at udbygge med opgaver, der matcher uddannelse og kompetencer
- En mentor, der skal guide og sparre med dig i din første tid på arbejdspladsen
- En arbejdstid der primært ligger på hverdage med mulighed for at arbejde hjemmefra, når det er nødvendigt og/eller efter forudgående aftale med daglig leder
- En værdibaseret organisation med en stærk kultur, der sætter patienten først og hvor samarbejde og faglig dygtighed går hånd i hånd
Du bliver en del af et mangfoldigt fællesskab, der arbejder sammen på tværs af forskellige fagligheder. Vi er ca. 68 ansatte, som er fordelt på afsnit i henholdsvis Kolding og Vejle. På afsnittet i Vejle ligger vores produktionsfunktion. Her producerer vi op i mod 22.000 kemokure og understøtter forskning gennem support til kliniske lægemiddelforsøg.
På afsnittet i Kolding er vi 26 ansatte i alle aldersgrupper og kerneområderne er indkøb, logistik samt klinisk farmaci. Vi omsætter og distribuerer lægemidler for mere end 550 millioner kroner om året.
Arbejdsmiljøet er selvstændigt og præget af stort engagement og kvalitetsbevidsthed. Vi bruger hinanden som sparringspartnere og sætter også pris på et godt grin.
Løn
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst og er omfattet af lokal løndannelse. Der vil således være mulighed for at forhandle kvalifikationsløn.
Arbejdssted
Du sidder fysisk placeret på Apoteket Sygehus Lillebælt i Kolding, men kan opleve mødeaktivitet på de andre sygehuse i regionen.
Ansættelse
Arbejdstiden er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med start fra 1. februar 2025.
Hvis du vil vide mere
Få mere at vide om stillingen hos sygehusapoteker Anita Duedahl på 23448278 eller funktionsleder Anne Kjølbye på 21 70 75 80.
Der er også mulighed for at komme forbi og møde os, så du kan få en fornemmelse af hvordan apoteket er som arbejdsplads. Ring gerne til Anne Kjølbye for at aftale tidspunkt til besøg.
Kan du se dig selv hos os?
Så send os din ansøgning, så vi har den senest den 1. december 2024.
Vi holder en kort 1. samtalerunde den 4. december og følger op med 2. samtalerunde den 6. december 2024.
Fuldtid
Ansøg her
Retur til søgning